Nov 27, 2010

MY bff

BEST FRENZ FOREVER

oh rindu dengan kawan2..baru jer cuti kan.emm..bukan apa bosan duduk di rumah
kalau kat sekolah boleh sembang2..hee..korang pown macam tu kan..
sape boleh bantu saya untuk join aktiviti macam camping ke..tapi saya nak sekitar perak saja..tak boleh jauh2.hee
korang cuti buat apa erk..tak kan study memanjang..tipu lah kan..
sukan asia pon dah abis arini..emm.tahniah untuk malaysia dah capai sasaran 9 pingat emas

korang tak de sunyi plak eh..mimi,tasha,dilah,tinah semua lah yg rapat dengan aku



mimi

weh bile ko nk update blog ha?..berzaman aku tunggu cerita ko..ha3.kalau kat class kite tak habis2 nk smbang jer kan.. aku rasa ko jer yang sehaluan dengan aku.ye lah kita kan minat sukan..tengok suami2 kita main..ha3...

tasha

weh tasha dah lame tak buli ko..tapi yang selalu buli ko semestinyer mimi.aku dengan dilah tak abis2 gelak tengok gelagat mimi nak buli ko..tapi ko takde pown nak marah balik kan..bagus lah..nnt jumpe ko nak buli puas2..ha3..kalau tasha taw aku tulis ne.mesti kena aku ni..tapi berani ke die..hee.ko pon bile nak update blog ha?

dilah
selalu ko cari ak semestinyer nak cerita apa2 kat aku..semua ko cerita kat aku..ye lah aku kan luahan perasaan ko..kalau takde aku susah ko erk..hee..cuti ni ko nak cite kat sape ha?hee
ni lagi satu dah setahun tak update blog...


No comments:

Post a Comment